Akademiuddannelsen i service

Når begejstrede kunder er målet.

Akademiuddannelsen i service

Når begejstrede kunder er målet.

Drømmer I om at få en kompetencegivende uddannelse i service?

BERGMAN SMIT TRAINING tilbyder i samarbejde med Erhvervsakademi Aarhus akademiuddannelsen i service som er en kompetencegivende uddannelse, der er normeret til 5 ECTS point. Serviceuddannelsen er en del af akademiuddannelsen i salg og markedsføring.

En akademiuddannelse i service vil give jer indsigt

i og redskaber til at få endnu flere begejstrede kunder og

derfor øge jeres arbejdsglæde.

Og ja – du kan deltage på uddannelsen, selv om du ikke har gået i ”skole” i mange år.

En akademiuddannelse i salg vil give dig indsigt i og redskaber til at få endnu flere loyale og tilfredse kunder og samtidig øge dit salg.

Og ja – du kan deltage på uddannelsen, selv om du ikke har gået i ”skole” i mange år.

Uddannelsen er relevant for organisationer/virksomheder der:

ønsker at forbedre deres servicekoncept.

har fokus på kundetilfredshed og kundeloyalitet.

ønsker at give kunderne fantastiske serviceoplevelser.

ønsker at være et skridt foran deres konkurrenter.

gerne vil styrke medarbejdernes servicekompetencer.

Uddannelsen gør, at din afdeling eller virksomhed:

får en af Danmarks bedste serviceuddannelser.

kan arbejde kundeorienteret og øge kundetilfredsheden hos jer.

opnår kompetencerne til at tilpasse jeres serviceadfærd til den enkelte kunde.

opnår redskaber og værktøjerne som forbedrer jeres kundekontakt.

kan opstille og arbejde med relevante servicemål.

bliver bedre rustet til at møde utilfredse kunder.

opnår en kompetencegivende og gennemtestet uddannelse.

Hvad indeholder uddannelsen?

Uddannelsesdag 1 + webtræning
Uddannelsesdag 2 + webtræning
Uddannelsesdag 3 + vejledning
Vejledning
Eksamen
Erhvervscase
Uddannelsesdag 1 + webtræning
Uddannelsesdag 2 + webtræning
Uddannelsesdag 3 + vejledning
Vejledning
Eksamen
Erhvervscase

Overskrifter fra uddannelsesdagene:

Servicebegrebet – hvad er god service?

Holdninger til god service – både individuelt og i teams

Personlig planlægning og effektivitet

Transaktionsanalyse og assertion

Personprofiler

Spørgeteknik og aktiv lytning

Servicedialogen

Service på forskellige platforme

Reklamationsbehandling

Målsætning i service

Telefonen som redskab

Kø-teori og belastning

Team og motivation

 Hvem kan deltage?

BERGMAN SMIT TRAININGs uddannelser er målrettet virksomheder og afdelinger. Det betyder, at enkeltpersoner henvises til åbne hold hos de lokale erhvervsakademier.

Eksamen

I afslutter forløbet med en mundtlig eksamen, der har afsæt i en erhvervscase. I får karakterer efter 7-trinsskalaen.

Uddannelsesperiode

Tirsdag den 12. juni – fredag den 21. september 2018.

 Underviserne

Du vil på uddannelsen møde undervisere som er inspirerende, engagerede og nytænkende. De har stor praktisk erfaring fra serviceerhvervet og har undervist, udviklet, interviewet og trænet nogle af Danmarks bedste servicevirksomheder og ved derfor, hvad succesfulde virksomheder og medarbejdere gør, og hvorfor det virker.

 Økonomi

Prisen er kr. 9.495. Prisen er inkl. 3 kursusdage, DiSC personprofil, 2 vejlederdage, online træning, eksamen og kursusmateriale. Prisen er ekskl. moms.
Til akademiuddannelsen i service kan der søges om tilskud fra kompetencefondene, og I kan søge SVU.

kontaktp

Få mere at vide

Ring til Merete Bergman Smit på telefon 22 64 65 75 eller send os en mail på
merete@bergmansmit.dk og få flere oplysninger om, hvordan din afdeling/virksomhed kan deltage på uddannelsen og blive endnu bedre til at give kunderne fantastiske oplevelser.