Målrettet salgsudvikling

Få flere kunder og øg jeres salg.

Målrettet salgsudvikling

Få flere kunder og øg jeres salg.

BERGMAN SMIT TRAINING hjælper rådgivere, assurandører, revisorer, advokater, servicemedarbejdere, interne salgsmedarbejdere, sælgere m.fl. med at øge kunderelationen og deres salg.

Et skræddersyet salgsforløb vil give jer indsigt i og redskaber til at få de rigtige kunder,
forbedre kunderelationen og øge jeres salg.

Målrettet salgsudvikling er relevant for organisationer/virksomheder der:

vil have en effektiv strategi for deres salgsarbejde.

vil have et salgsforløb med afsæt i en intern analyse og konkrete salgsmål.

både vil øge salget og kunderelationen.

vil have salgsværktøjer, der virker i praksis.

ønsker at være et skridt foran deres konkurrenter.

gerne vil styrke medarbejdernes salgskompetencer.

vil uddanne deres ledere til at gennemføre salgstræning.

ønsker en længerevarende effekt.

Et salgsforløb hos BERGMAN SMIT gør, at din afdeling/virksomhed får:

en praktisk salgsuddannelse.

en salgsuddannelse som tager udgangspunkt i kundernes udfordringer og behov.

et forløb udviklet på baggrund af 20 års salgserfaring.

5 genveje til kanvassalg (der virker i 2018).

et forløb som er målrettet jeres behov, ønsker og mål.

en gennemtestet køreplan for afholdelse af B2B kundemøder.

effektive og gennemtestede salgsværktøjer med afsæt i nyeste forskning.

et online B2B opfølgningsforløb.

Hvordan ser et typisk forløb ud?

Analyse Lederworkshop
Salgsmål
Kursusdage
Træning
Opfølgning
Opfølgning v. leder
Analyse Lederworkshop
Salgsmål
Kursusdage
Træning
Opfølgning
Opfølgning v. leder

Forløbet består typisk af analyse, lederworkshop, udarbejdelse af salgsmål, kursusdage, træning og opfølgning.

Analyse/lederworkshop

Instruktøren foretager inden forløbet en analyse i afdelingen og udarbejder salgsmål og salgsindsatser sammen med jer. Der afholdes en lederworkshop, hvor lederne får beskrevet deres rolle i forløbet, og hvordan de skal følge op på kursusdagene.

Kursusdage

Lederne og medarbejderne deltager på kursusdage, hvor overskrifterne kan være:

Trends og kundeadfærd

Elsk dine kunder og din omsætning

Dine styrker og udviklingspunkter

DiSC – forstå dig selv i dit salgsarbejde

7 (forskningsbaserede) genveje til øget salg

At hjælpe kunden til succes

Opfang kundens købssignaler

Salgsværktøjskassen

At forstå kundens indvendinger

Kanvassalg der virker i 2018

Din pipeline (hvor mange, hvem, hvad og hvordan?)

After sales – hvordan i praksis?

Træning

Der vil mellem kursusdagen være praktisk træning. Hvad der skal trænes, og hvordan vi gør det, aftales med jer.

Opfølgning

Der udarbejdes typisk en 6 måneders handlingsplan med ledergruppen.

kontaktp

Få flere oplysninger 

Ring til Merete Bergman Smit på telefon 22 64 65 75 eller send os en mail på
merete@bergmansmit.dk og få flere oplysninger om, hvordan din virksomhed/afdeling kan øge jeres bundlinje.