Målrettet serviceudvikling

Når begejstrede kunder er målet.

Målrettet serviceudvikling

Når begejstrede kunder er målet.

BERGMAN SMIT TRAINING hjælper afdelinger og virksomheder med at skræddersy serviceforløb, hvor vi arbejder målrettet med jeres servicemål.

Et skræddersyet serviceforløb vil give jer indsigt i og redskaber
til at få endnu flere begejstrede kunder og øge arbejdsglæden.

Målrettet serviceudvikling er relevant for organisationer/virksomheder der:

har fokus på kundetilfredshed og kundeloyalitet.

vil have et serviceforløb med afsæt i en intern analyse og servicemål.

ønsker at give kunderne fantastiske serviceoplevelser.

ønsker at være et skridt foran deres konkurrenter.

gerne vil styrke medarbejdernes servicekompetencer.

vil uddanne deres ledere til at varetage servicetræning i praksis.

ønsker en længerevarende effekt.

Et serviceforløb hos BERGMAN SMIT gør, at din afdeling/virksomhed:

får en af Danmarks bedste serviceforløb.

får udarbejdet konkrete servicemål.

får et forløb som er målrettet jeres behov, ønsker og mål.

får et gennemtestet forløb, der forbedrer kundetilfredsheden i praksis.

arbejder målrettet med interne servicemål.

selv kan fortsætte serviceudviklingen efter forløbets afslutning.

Hvordan ser et typisk forløb ud?

Analyse Lederworkshop
Servicemål
Kursusdage
Træning
Opfølgning
Opfølgning v. leder
Analyse Lederworkshop
Servicemål
Kursusdage
Træning
Opfølgning
Opfølgning v. leder

Forløbet består typisk af analyse, lederworkshop, udarbejdelse af servicemål, kursusdage, træning og opfølgning.

Analyse/lederworkshop

Instruktøren foretager inden forløbet en analyse i afdelingen/virksomheden og udarbejder servicemål sammen med jer. Der afholdes en lederworkshop, hvor lederne får beskrevet deres rolle i forløbet, og hvordan de skal følge op på kursusdagene.

Kursusdage

Lederne og medarbejderne deltager på kursusdage, hvor overskrifterne kan være:

Din energi smitter mere end influenza

DiSC – forstå dig selv og dine kunder

Din tilstand – at være den bedste udgave af dig selv (hver dag)

6 (forskningsbaserede) genveje til bedre kunderelationer

WAUW oplevelser (at gå fra god til fantastisk service)

Servicesamtalen (de fire faser)

3 effektive kommunikationsværktøjer

Din verbale og nonverbale kommunikation

Mails/chat – hvordan i praksis?

Salg i et servicejob

At kommunikere med utilfredse kunder

Træning

Der vil mellem kursusdagen være praktisk træning. Hvad der skal trænes, og hvordan vi gør det, aftales med jer.

Opfølgning

Der udarbejdes typisk en 6 måneders handlingsplan med ledergruppen.

kontaktp

Få mere at vide

Ring til Merete Bergman Smit på telefon 22 64 65 75 eller send os en mail på
merete@bergmansmit.dk og få flere oplysninger om, hvordan din afdeling/virksomhed kan få endnu flere begejstrede kunder.